Kristian_H Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Var i køben og seilte, og det var alle fra Quantum også. Det jeg mener er viktig er at det ser greit ut på båten, ser en del stygge løsninger på flere båter. Det ser rart ut med borrelås stropper rundt masten! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Enig. UK har visstnok laget en ny modell nå, og en demo finnes i butikken. Så jeg skal innom der etter ferien. ... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kristian_H Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Uk ga pris på 10k og hadde ikke løsning for carbonbom, måtte skru på skinne. Dette kom selvsagt i tillegg! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 De ser nok folk litt an... jeg får den for 8... og karbonbom driver vi ikke med :-) ... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Eureka Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Framtia, sendt deg IM om en bag som kan være aktuell.. kanskje http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42980494 et tips til den som er ute etter en lazybag på 5.5 meter. Beige og lite brukt. Ble lagt ut på finn nettopp. ( har avklart med Framtia om at han ikke kunne bruke den) Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 26.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 Tror det er få som driver med standard priser, også er det mer mas uten spor i bommen! har sett at North også selger noen som ser greie ut, har du fått pris fra de? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.