Jump to content

Plater til å bygge innredning med (Bayliner)

BaylinerKenneth

Recommended Posts

Eg holder på å pusse opp min Bayliner og skal fornye innredingen som er i båten. Tenkte å kjøpe 12mm meranti plater som eg setter sammen sånn innredingen var før, deretter bruker eg glassfiber på overflaten (sånn det va fra før) og til slutt bearbeide dette fint og flat på overflaten og så lakkere det.

Noen som har andre ideer/tips? Gjerne biligere alternativ?? :confused: :confused:

Skal du bruke finer, så bruk poppelfiner det har ca halve vekta, men skal du gjøre rett bruker du divinycell plater, dette veg omtrent ingen ting, det

er 100% vannfast, det er meget sterkt å stivt, en leik å arbeide med og er ikkje spesielt dyrere vist du kjøper det på rette plass.Søk etter "Diab" på nettet. eller kontakt en båtbygger

20mm plater med eit lag 300gr matte på kvar side, 600gr.pr side på dørk( så lenge ikkje det er alt forstore spenn)

Lykke til :thumbsup:

Redigert av zoltan (see edit history)

Divinycell til salgs på finn

Kan Kings Starboard formes i krappe 90graders vinkler ved hjelp av varme og forming? -tenker da for eksempel å vinkle den mellom dørk og vegg på et bad slik at en får det fullstendig tett på dørken om en skal intallere dusj.

Edit: kjapt søk på nettet ledet med til youtube.

Redigert av Eureka (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...