Konrad Hauge Startet 9.Februar.2012 Del på Facebook Startet 9.Februar.2012 Jeg har en Wallas varmer til overhaling i garasjen. Kan jeg bruke en 12 v batterilader til å starte apparatet? Virker den som omformer? Eller må jeg bruke batteri? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 9.Februar.2012 Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 (redigert) ja og nei. finnes mere enn 1 type batterilader Redigert 9.Februar.2012 av Cathrine. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Konrad Hauge Svart 9.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 Hvilken type kan jeg bruke? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 9.Februar.2012 Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 (redigert) Mange forskjellige, en som kan brukes som pwersuply og leverer nok strøm, den trekker vel fort 10-15A i startøyeblikket, du forteller jo ikke noe om wallasen heller, er det hemmlig?? Redigert 9.Februar.2012 av Cathrine. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 9.Februar.2012 Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 Du bør ha en lader som gir minimum 8 Amp v/12volt Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 9.Februar.2012 Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 Jeg har en c-tek- lader med supplyfunksjon (kan innstilles til lading og til strømforsyning) som jeg kjører en eber d4 på av og til. Sitér dette innlegget Link to post
Konrad Hauge Svart 9.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 Det dreier seg om en Wallas 3200. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 9.Februar.2012 Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 Mange ladere trenger en "motspennimg" for å gi stabil spenning. Kobler du et batteri til laderen, kan du trygt kjøre Wallasen på dette. Leverer laderen mindre strøm enn Wallasen trekker, kan du se at batterispenningen synker litt etter en stund (kanskje noen timer). Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.