Skipper Worse Svart 7.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 Jada, jada, det er faktisk slik at HR kan si nei til å behandle en sak bare fordi de mener den ikke er prinsipiell nok. + en del andre alternativer ... oppskrift på makelighet. F. eks. fengselsdom på to og et halvt år? NEI. Kjøpsrettslig reklamasjon på en sofa til 10.000? JA; SELVSAGT!!! Forstå det den som kan (de 19 som kan) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
jada Svart 7.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 (redigert) Kjenner litt til systemet. Men det er vel å gå litt for langt å påstå at Høyesterett legger makelighet til grunn for avgjørelsen om hvilke saker de "tar til seg". Eller at de ikke tør å ta utfordringen, som du også skrev. Tror ikke de er makelige eller skuddredde. Redigert 7.Januar.2005 av jada (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 Skal heller ikke blande meg inn i debatten men synes det er på sin plass med en stor takk til båtadvokaten. Kanskje vi kan ta en dugnad på din 8 fots jolle? Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 (redigert) ...Baatplassen er et dugnadsprosjekt og når noen gjør sitt for å opprettholde forumet/beskytte dets interesser, blir det å anse som dugnad. Ferdig med det.På vegne av alle som i en eller annen sammenheng har stilt opp som deltager i dugnadsgjengen baatplassen, takker jeg for velvilligheten. Det gleder meg like mye hver gang jeg hører noen som er villig til å stille opp det lille ekstra for bidra til at forumet opprettholdes slik vi kjenner det og, om mulig, blir enda bedre. Redigert 8.Januar.2005 av Batdilla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
O.C.H. Svart 9.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2005 (redigert) Selve brevet er muligens moderat, men på telefonen fikk jeg i klare ordelag høre konsekvensene av ikke å gjøre som de sier..... Som Lasse nevnte ville de ikke oppgi det rettslige grunnlaget for at postingene skulle vekk. Jeg kunne få det, men på min regning. Tolker det dithen at det ville bety rettsak, tap og betaling av deres saksomkostninger.... << slettet på vegne av skipsraad >> Redigert 27.Januar.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Ole Chr. Helleberg. Link to post
bliss X Svart 9.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2005 Hei Ole Chr Jeg tror og håper de fleste har fått med seg dine advarsler ifht Ringtrade nå, selv om dine tidligere postinger ikke er tilgjengelige. Dette handler jo om et bilkjøp etter det jeg har forstått, og jeg kunne godt tenkte meg å få høre hele historien - men helst på mail (adresse lasses@chello.no). Ellers finner du jo også alle opplysninger om advokaten til Ringtrade i kopien av det brevet jeg postet, så du kan ta kontakt med ham. Det ene telefonnummeret han har oppgitt i brevet er feil, men ... Du kan jo samtidig spørre ham hva ordet sjokanøse betyr, og hvorfor han bruker telefonen til Lourdes Melendez Garcia Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 9.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2005 ... Ha ellers en fortreffelig helg, alle sammen. Velkommen til baatplassen Nils Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Båtadvokaten Svart 9.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2005 Velkommen til baatplassen Nils Takk for det, R.M.!! Sitér dette innlegget -- Også kjent som Skipper Worse Link to post
JanS/EIR Svart 9.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2005 Ønsker også Båtadvokaten velkommen i forumet! Vi har sakkyndighet på mange områder blant medlemmene, til stor nytte og glede for oss andre, og en advokat er nok med og utvider forumets samlede kompetanse med flere favner! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
OT-flyktning Svart 26.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2005 (redigert) Tar frem denne igjen, bare i tilfelle noen ville diskutere den andre Ringtrade-tråden som er tilbake i Åpent Forum med en avsluttende kommentar av skipsraadet. Denne andre tråden er nå stengt for nye innlegg, men limt til toppen for en kortere periode. Redigert 26.Januar.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.