jorhei Startet 6.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 6.Januar.2005 Fikk i går brevet fra RSSR om at de har tatt over småbåtregisteret. Det jeg lurer på er om noen har noen gode argumenter for hvorfor jeg skal melde meg inn der når jeg allerede er medlem av redningsselskapet? Jeg har en tresneke fra 1949 og kan ikke helt se at jeg vil få noen flere fordeler ved å melde meg inn i RSSR når jeg er medlem i redningsselskapet fra før. Noen som har noen gode argumenter? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Verrie Svart 6.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2005 Tror kanskje du misforstår brevet noe, brevet du har mottatt er angjeldende om båten skal være registrert i småbåtregisteret, ikke om du skal være medlem. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 6.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2005 I utgangspunktet har ikke småbåtregistret noe annet med redningselskapet å gjøre enn at det er de som nå skal drifte dette registret. Redningselskapet tradisjonelle tjenester har i utgangspunktet ingen ting med det eksisterende småbåtregister å gjøre, ja uten at de er brukere av de data som småbåtregistret inneholder... En må ikke blande RSSR og NSSR sammen. Tiden vil vise om de gjør endringer på dette men i utgangspunktet vil jeg tro at "konsesjonen" til registret sier at dette skal være et selvstendig register med på forhand definert oppgave. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.