Jump to content

Selge båten med eller uten motor?


M4gnus

Recommended Posts

Hey folkens!

Skal selge min winrace mk8 (dette er ikke annonsering!) Lurer bare på hva som er best, selge den med motor eller uten motor? Kan være greit og selge med motor for og slå opp prisen litt, men samtidig da må eg bruke penger mer penger på den! Om eg så skulle satt en motor på den, ville eg kjøpt motor så burde den bli kjørt med kortstammet, nozecone/waterpickup og cleaver propell. Noe som koster 3-7 000 kroner, alt etter hva du velger i. Men halve grunnen til att eg selger den er for og slippe dette.. Men kjøper eg en stalk ''ok'' motor på den med orginal propell og langstamme (mangen vil være glad for og kjøre med det også men vil ikke akkuratt bli ''futt'' i det. selger eg uten motor vil eg få mindre penger for den, legger eg inn penger i den vil eg kanskje tjene like mye med må kjøpe annet. komfirmanten skal kunne velge hva han vil ha tenker eg men er VELDIG usikker..... Hva syntes dere? :S

 

Håper dere hjelper meg litt her, tenker utrolig mye på det! Ville du heller kjøpt den med motor fullt oppsett (som vil koste meg og deg dyrt), kjøpe den med en stalk motor (billig for oss begge men ikke så stor fart eller effekt), eller uten motor så du kan velge hva du vil selv. Svar under!

Link to post
Share on other sites

nå skriver du ikke noe om hvor gammel båten er , eller om det er innenbords eller utenbords, men skal du kvitte deg med båten er det sansynligvis ikke noe å tjene på å legge penger og jobb i å kjøpe og montere motor. markede i dag er ikke selgers marked, nesten så man skal være glad å få solgt

Link to post
Share on other sites

nå skriver du ikke noe om hvor gammel båten er , eller om det er innenbords eller utenbords, men skal du kvitte deg med båten er det sansynligvis ikke noe å tjene på å legge penger og jobb i å kjøpe og montere motor. markede i dag er ikke selgers marked, nesten så man skal være glad å få solgt

 

Etter som eg skreiv winrace MK8 trodde eg folk visste, vell.. kort info om den. Det er en speed båt på 14 fot. veier 50 KG da den forlot fabrikken i 06. går STYGGFORT! 49 knop hadde forrige eiger med 25 HK (ikke skruddopp) med cleaver oppsett. Er plass til 1 person i den, kjempe tøff båt. sitter lavt, kjøres ofte race med de og den har mangen klasser. Utorlig morsom båt, med 9,9 oppskurdd til 15 og riktig oppsett går den 30-40 knop. :) (håper det ga forklaring for alle! UTENBORS MOTOR.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...