Jump to content

Da blei det ny båtplass, Nøtterøy Båtsenter, noen BP medlemmer her

:båt1

Recommended Posts

Hei....

Jeg har selv akkurat blitt tildelt plass i samme havn. Litt usikker på nr på plassen, men mener det var på pir A.

Har en Fjord 1001 CB, som ble kjøpt inn fra Stavanger i fjor høst. Kjørte damen hjem på egen kjøl, i hva som var en helv...s møkkatur...

Stikk gjerne bortom for en prat ;-) Håper å få henne på vannet så tidlig som mulig....

Nei da tror jeg du tar feil Jori

men jeg har hatt en del problemer med opplagshavna mi

ang stømm og en del andre ting (blant annet at havneskjefen kastet jolla mi) men la oss ikke gå for mye inn på det.

er veldig fornøyd med service i den nye havna og vil åpne en tråd for havna her på BP hvis det melder seg flere som ligger i denne flotte havna! :clap: :clap: :clap:

>Hei, og velkommen til en av Nøtterøys beste båthavner!

Har selv plass der på tuppen av pir A. Har ligget der i 10 år nå, og kunne ikke tenkt meg å byttet havn. Sitter også i styret, sammen med bla.Thor, båt1, så er det noe er det bare å si ifra.

Gustav kamfjord som driver havna, er en meget hyggelig kar, og som ser verdien av å investere og utvikle havna vår...

Havna er knall fin, både pga. sikkerheten, port, vakt osv, men også pga. beliggenheten.

Havna ligger i en bukt inne i et lunt sund, uten for mye gjennomgangstraffikk, lite bølger.

Bryggene er også knall fine, relativt nye, 1 - 6 år, og av kjempe kvalitet.... og på A brygga, spesielt på tuppen, er det et meget godt miljø, med mye god båt prat.

Så dette blir et bra båt år Båt1!

Lykke til!

Lagt til: har ingen komersielle interresser i havna, er bare veldig godt fornøyd.

Fernanda

:flag:

Redigert av fernanda (see edit history)

Båthilsen fra Fernanda.

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...