:båt1 Startet 10.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Februar.2012 Da har jeg kjøpt/leid meg ny båtplass på Nøtterøy båtsenter. Noen erfaringer fra havnen? er det noen båtplassmedlemmer her karnsje??? :flag_bp: :flag_bp: Sitér dette innlegget Link to post
jernkjøl Svart 10.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2012 Har hatt båt der i noen år nå, og er veldig fornøyd. Mye har skjedd der de siste årene og nå begynner havna å bli svært komplett med nye brygger og strømanlegg hele vegen. De som driver marinaen er hyggelige folk. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 10.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2012 kjenner veldig godt skritæren der pirke Thor en god venn av meg har jho vært der mye og sett så vet at det har blitt gjort litt sel har jeg stømm rett ved båtplassen så er veldig fornøyd med det Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 10.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2012 Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 11.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2012 Hei.... Jeg har selv akkurat blitt tildelt plass i samme havn. Litt usikker på nr på plassen, men mener det var på pir A. Har en Fjord 1001 CB, som ble kjøpt inn fra Stavanger i fjor høst. Kjørte damen hjem på egen kjøl, i hva som var en helv...s møkkatur... Stikk gjerne bortom for en prat ;-) Håper å få henne på vannet så tidlig som mulig.... Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 11.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2012 stikker innom jeg hvis ikke finner du meg fra april på pir c plass nr029 Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 11.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2012 båt1, var det ikke du som slet med at havneeier i gamle stedet ditt plutselig kom og gjorde om på en rekke betingelser? Hvordan gikk den saken egentlig til slutt? Ellr husker jeg feil nå? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 11.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2012 Nei da tror jeg du tar feil Jori men jeg har hatt en del problemer med opplagshavna mi ang stømm og en del andre ting (blant annet at havneskjefen kastet jolla mi) men la oss ikke gå for mye inn på det. er veldig fornøyd med service i den nye havna og vil åpne en tråd for havna her på BP hvis det melder seg flere som ligger i denne flotte havna! :clap: Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 Stemmer det båt1. Husker nå den tråden der om strøm og flere delte meninger i den. Lykke til uansett med ny havn. Skal i ny havn selv i år, ikke så langt unna Nøtterøy. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 Det er en kjempefin havn det, men er du opptatt av pris så er rosanes nesten halve prisen og i fjor sommer var det mange ledige plasser der. du må også betale for opplag der, det er inkludert i leia på rosanes. 4400kr for 2m-2,5m 5200kr for 2,5m-3,5m med opplag.såer det vel også rimliger å ta opp båten her, ca300kr trur jeg Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 (redigert) >Hei, og velkommen til en av Nøtterøys beste båthavner! Har selv plass der på tuppen av pir A. Har ligget der i 10 år nå, og kunne ikke tenkt meg å byttet havn. Sitter også i styret, sammen med bla.Thor, båt1, så er det noe er det bare å si ifra. Gustav kamfjord som driver havna, er en meget hyggelig kar, og som ser verdien av å investere og utvikle havna vår... Havna er knall fin, både pga. sikkerheten, port, vakt osv, men også pga. beliggenheten. Havna ligger i en bukt inne i et lunt sund, uten for mye gjennomgangstraffikk, lite bølger. Bryggene er også knall fine, relativt nye, 1 - 6 år, og av kjempe kvalitet.... og på A brygga, spesielt på tuppen, er det et meget godt miljø, med mye god båt prat. Så dette blir et bra båt år Båt1! Lykke til! Lagt til: har ingen komersielle interresser i havna, er bare veldig godt fornøyd. Fernanda Redigert 12.Februar.2012 av fernanda (see edit history) Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
:båt1 Svart 12.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 har siklet på båten din i flere år når jeg har vært nede og sett i havna sammen med scanden til Thor (som forøvrig har læret meg det meste jeg kan om oppussing av båter) gleder meg til en fin sommer på nøtterøys beste havn Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 12.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 en annen ting Fernanda kunne du skaffet en sånn fin NBF vimpel til meg? Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 (redigert) Da prater du bare med Thor, det er han som er vimpelsjef... Og ja, Thor kan det som er verd å vite om båtpuss og stell, så han er en grei kar å ha med på laget.... Redigert 12.Februar.2012 av fernanda (see edit history) Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
:båt1 Svart 12.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 ok da gjør jeg det takk for tipset Fernanda Sitér dette innlegget Link to post
sgullak Svart 7.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2015 Er det båtslipp her? Har ment meg nedover i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.