2556cb Startet 11.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2012 Er det noen som vet om det er mulig og få kjøpt forlengelse til orginal badeplattform til NB 840? Eller noen som er flink til og støpe?? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2012 (redigert) Jeg vet de lager forlengelse til badeplattformen til NB 820 på fabrikken. Gule sider, ring fabrikken, de har lite å gjøre for tiden... Redigert 11.Februar.2012 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2556cb Svart 11.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2012 Ringte til dem før jul, men de de laget ikke til 840 Sitér dette innlegget Link to post
2556cb Svart 17.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 Ringte til NB i dag igjen og sjekket, men de hadde ikke noen produksjon eller muligheter for og lage noe. Er det ingen som har peiling på støping og har mulighet?? Tar også imot tips. Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 17.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 Jeg har også sjekket dette , har vel kommet fra fram til at dette må lages selv. Mye arbeid men det hadde vært utrolig greit med større badeplattform . Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 Hør med denne produsenten. kjenner ikke til dem, men ser ut som de lager til litt av hvertLink Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
2556cb Svart 17.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 Takk for svar. Agder 840, sendte en mail til denne linken for noen uker siden fikk ikke noe svar, tror jeg må prøve og ringe dem. Marius, har du noen bilder av plattformen din, for litt inspirasjon? Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 17.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 Du kan høre med støperiet til Viksund i Florvåg, de var ikke fremmed for å hjelpe meg når jeg spurte. Knappen Sjø og Dolviken Båtbyggeri gjør også slike jobber. Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 sendte en mail til denne linken for noen uker siden fikk ikke noe svar, tror jeg må prøve og ringe dem. tror nok telefon er greit ja. Mail blir fort glemt å åpne.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
2556cb Svart 18.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2012 Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 18.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2012 Jeg kjenner en som støper badeplattformer har sendt deg en PM. Mvh Renita. Sitér dette innlegget Link to post
Jkvalo Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 Jeg å ønsker litt info om badeplattform til 840 Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 1.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2018 PW plastservice produserer dette. Ligger mye info og bilder i facebook-gruppen for NB eiere som heter «venner fra NB MARINE» Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.