enter4u Startet 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Februar.2012 Parsun er Kinas største outboard merke Hvis vi ekskluderer Evinrude, Mercury og andre "fremmede" merker som har produksjon av utenbordsmotorer i Kina er Parsun for 80% av alle utenbordsmotorer produksjon i Kina. Parsun produserer årlig om lag 35 000 utenbordsmotorer og mål, innen få år å ha en produksjon på over 100 000 utenbordsmotorer per år. Parsun produserer 4-takts utenbordsmotorer på mellom 2,6 og 25 hk, planer er at innen få år kommer også med 40, 50 og 60 hk firetakts utenbordsmotorer. Parsun produserer også to-takts påhengsmotorer 20-80 hk, skyldes miljøkrav de som ikke tilgjengelig i Europa. Ja folkens. Er det risikabelt å satse på en Parsun 20-hester tror dere? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Har Parsun 5hk. Drittmotor, skal aldri ha den igjen....nok om det Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Har en Parsun nå, kommer ikkje til å kjøpe det neste gang... Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Drifts problem? eller hva, fortell. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Bearded Beast Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Det er noe billigræl er hva det er. Har samme kvalitetsinntrykket som du får om du lager et dasjbord i bilen av den type plast som er i konfektesker Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Billigræl med den tregeste 5-hester'n jeg har hatt. 5 "småponnier" i beste fall Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 13.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Så i en test fra sverige at Parsun har den raskeste 15-hesteren. Men når jeg søker på youtube så høres det ut som 4-takteren bråker mere enn andre Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 er 5 hk eg og har. Det positive med den er at den ikkje bruker bensin. Det negative er at den umulig kan være 5 hk Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 (redigert) Et ubeskrivelig `crap` av en motor, kvaliteten er langt unna kjente merker på alle områder. Ja jeg har skrudd på disse motorene flere ganger så jeg snakker av erfaring. Redigert 13.Februar.2012 av Verado (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 13.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Hmmm. Da blir det vel en Tohatsu eller Mercury på meg da Yamaha'en er for lat, og Honda'en er stygg.....syns jeg da Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 En Merchatsu er et godt valg :thumbsup: Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Har en 9,9 hk og den virker noe billig ja , men man får veldig bra farti jolle med motoren.. Drar ifra 2 taktere så det griner , men er selvsagt noe tyngre å få i plan.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.