John_Kr Startet 7.Januar.2005 Del på Facebook Startet 7.Januar.2005 Hei Folkens Sender et bilde fra mitt stuevindu nå kl.1500. Det er ca 25m/s i vind nå. Fergen kommer bort i bølgene. Har dere noen bilder fra dette dårlige været. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Lars H. Svart 7.Januar.2005 Del på Facebook Svart 7.Januar.2005 (redigert) Hurtigruten Nordkapp er nå på vei nordover utenfor Stadt, se bildene fra webkameraene ombord! Posisjonen finner du her. Lars H. Redigert 7.Januar.2005 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bern Svart 8.Januar.2005 Del på Facebook Svart 8.Januar.2005 (redigert) Hei Lars H. Jeg reiste nylig med Hurtigruten fra Bergen til Ålesund i storm ved Stad. Da vi rundet Stad sto jeg helt forut, en etasje under broen, og koste meg. Men jeg var vel egentlig også litt glad for at jeg ikke var ute med egen båt. :-) Det ser langt roligere ut i dag. Mvh. Bern Redigert 8.Januar.2005 av Bern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.Januar.2005 Del på Facebook Svart 8.Januar.2005 (redigert) ser ut til av VÆRET er på topp ca: 1600 her på Sørlandet er tildels Meget frisk allerede SJEKK været her WebCamera Sørlandet Redigert 8.Januar.2005 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
BK Svart 8.Januar.2005 Del på Facebook Svart 8.Januar.2005 (redigert) 90 Knop's vind og forbud mot å bevege seg utendørs Ville i kke vert i båt i Nordsjøen nå nei Redigert 8.Januar.2005 av BK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 8.Januar.2005 Del på Facebook Svart 8.Januar.2005 Her i Stavanger er vinden kl 1315 vestlig og nesten STILLE ( har vært oppe i sør-vest sterk kuling) ....er vi i stormens øye ? Men senere i ettermiddag ,slår den om på nor og vi kan forvente STERK STORM. Fra Avinor sine data er det meldt opp i 65 Knop i kastene .( 64 knop er orkan ) Fasinerende og se at vinden plutselig ble stille. HER ER RADAR BILDER FRA MET.NO.......MEGET BRA !! http://met.no/radar/index.html Sitér dette innlegget Link to post
I.E Svart 8.Januar.2005 Del på Facebook Svart 8.Januar.2005 I Södra Sverige har vi nu ca 30 m/s, båten kränger rejält i hamnen för bara riggen. Samtidigt som det är skönt att vara inomhus vore det ett bra tillfälle att testa båtens och ens egna hårdvinds egenskaper/kunskaper. Det kan komma till nytta i framtiden då man förr eller senare åker på en storm. Problemet är bara att det känns oansvarigt att ge sig ut i detta vädret, skulle något hända hade det känts bra oansvarigt... / dan Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 9.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2005 Det er meldt om ny storm i morgen, denne gangen lengre nord og mot oss i Trøndelag. Se på mandags kveld mellom kl.2100-2400. http://theyr.net/cg/cny/I1d1ab1/F=js*L=CM*...*NOS*no_Alesund Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.