Double Weber Startet 14.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2012 I år skal Forbundet KYSTENs landsstevne arrangeres på Bragdøya. Er det noen her på baatplassen som skal dit? Jeg er en av Bragdøyas nærmeste naboer og er medlem av forbundet kysten, så jeg skal nok ut dit. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Figaro Svart 15.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2012 Jeg har tenkt meg dit enten i MGB eller med båt. Er medlem av Nesodden Kystlag på Steilene. Vet du om det blir nok gjesteplasser for gjestende båter? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Double Weber Svart 15.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2012 Jeg kjenner ikke til detaljene. Ta en titt på påmeldingsskjemaet og eventuelt send en mail og hør. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
ravddo Svart 15.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2012 Det er jo uansett ikke noe problem å fortøye på Bragdøya da den er stor og friområde. Hadde vært morro men prioriterer nok APL Race weekend i Arendal. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Morten_L Svart 15.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2012 Jeg er aktiv i Bragdøya Kystlag. Vi skal være nok plass til alle som ønsker å komme så lenge folk melder seg på tidlig. Til siste stevne hos oss i 2002 var det noe over 200 båter og til sommeren har vi en del mer byggeplass enn i 2002 :-) Uansett er det jo som det blir skrevet ei stor øy så plass er det helt sikkert! :-) --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.153115,7.959499 Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 15.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2012 Skulle gjerne vært der, men det er nok tvilsomt at det kommer noen fra Jøa kystlag i år, i alle fall ikke sjøveien. Sist sommer tok vi turen til Egersund med kutteren vår, Straumingen. Vi var borte i 14 dager og fikk plakett for lengst utseilt distanse med ca. 1000 nautiske mil tur/retur. Det blir nok litt for tøft med en slikt tur hvert år. Det er mye som skal klaffe, både når det gjelder båt, mannskap og økonomi for å dra på langtur. Dere får kose dere og så kanskje vi treffes i Sandnessjøen i 2013. mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
klk Svart 15.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2012 Bragdøya er absolutt med i mine sommerplaner. har deltatt på flere kyststevner før, kan anbefale dette! Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 16.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2012 Noen flere som skal? Tror det blir et knall arrangement Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.