Mariell Startet 15.Februar.2012 Del på Facebook Startet 15.Februar.2012 Noen som vet om personer eller firma i Sandefjord eller andre plasser i Vestfold som monterer radar og kartplotter som IKKE er kjopt inn hos dem? Har en Garmin 4010 og en 18HD radar liggende som jeg hadde haapet aa faa montert for Paaske. Skal ha mulighet for aa flytte plotter fra Fly og ned til styreposisjon nede. Derfor extra med kabel trekking. Planen var aa gjore det selv, men har faat tidsklemme og kalde fotter. Er ikke hjemme igjen for ca 22. Mars og har mye aa gjore foor Paasketuren starter (29.03). Tenkte derfor jeg skulle sette bort monteringen av plotter og radar. Om det er lettere kan jeg flytte baaten til feks Larvik eller Tonsberg om firmaene holder til der. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
TwinCab Svart 15.Februar.2012 Del på Facebook Svart 15.Februar.2012 Prøv Huseklepp Modellverksted i Tønsberg Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 15.Februar.2012 Del på Facebook Svart 15.Februar.2012 Toms Bil og Båtelektro tlf 97526326. Dyktig kar... :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Februar.2012 Del på Facebook Svart 15.Februar.2012 Framnes fikser sikkert dette. Send IM til Baatsmann, han hadde en bra kar ombord som jeg også har fått hjelp av. Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 16.Februar.2012 Del på Facebook Svart 16.Februar.2012 Serco AS i Tønsberg. Jeg har ingen egne erfaringer med dette selskapet, men har hørt bra rykter. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Mariell Svart 16.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2012 Har booket inn hos Huseklepp 23.03. Hol i hue at jeg ikke tenkte paa dem selv. En fornuftig time pris, laaaaangt under Framnes. Har hort av andre at det er meget flinke folk og at de gjor glimrende arbeid Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
TwinCab Svart 16.Februar.2012 Del på Facebook Svart 16.Februar.2012 Har hort av andre at det er meget flinke folk og at de gjor glimrende arbeid Det er også min personlige erfaring Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.