Bitteliten Startet 7.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2005 jeg er på utkikk etter refleksteip som jeg kan sette på HH seilvest. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Teipen må være ca 5cm bred og hefte godt på glatt tekstil Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 7.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 Refleksprodukter i Tønsberg kanskje?De holder til i samme bygg som jobben min. Adresse: Smidsrødveien 95, 3120 TØNSBERG Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Suzuki Svart 7.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 3M på Skjetten har nok sånt. Om de selger til private, er jeg usikker på. Bør dog kunne guide deg til en forhandler.. Clas Ohlson har også, usikker på merket de fører.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Bitteliten Svart 7.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 (redigert) Jeg fant ikke noe på Clas Ohlson eller 3M - men på Biltema fant jeg en. Jeg har sendt mail til 3M med spørsmål om de har og eventult hvor jeg kan få kjøpt Redigert 7.Januar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 Skal sjekke i garasjen Bitteliten. Slenger noe rundt her et sted. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2005 Nå har jeg fått svar fra 3M. Her http://www.reflectil.no/Norge/nindex.htm får man tak i slike ting. Pruktet de har er SOLASA10x5, SOLAS refleks (3M) 5 x 10 cm. Jeg kjøper 20 stk så har jeg for et "et par år" Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 10.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2005 Har litt sånn på gummijolla, fra www.svb.de, fungerer bra. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.