jensemann2 Startet 16.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2012 Jeg har lekt litt med tanken på å kjøpe en slepebåt og ta oppdrag langs trøndelagskysten. Båten jeg har sett på har en bollard pull på 17 tonn. Hvordan eer inntjeningsmulighetene med en slik båt egentlig? Er det noen her med erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 17.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 (redigert) Det er en del ting å sjekke ut!........ <Google-søk-link> Lykke til! Redigert 17.Februar.2012 av bombom (see edit history) Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
jensemann2 Svart 17.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 båten er ferdig klasset som slepebåt, tenker mere på markedet for inntjening.. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 (redigert) Tror det er et vanskelig marked, mulig du kan få noen små lekterslep nå og da men ingen assistanser. Hvilken båt er det? Redigert 17.Februar.2012 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
-morten- Svart 17.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 Skal jeg være ærlig har jeg liten tro på dette! må jo være en plass der det er stor byggeaktivitet langs kysten der arbeidslektere brukes da.. eller ser jeg ikke helt for meg hvilke oppdrag man skulle få! Det er vel allerede etablerte selskaper som får dem største jobbene Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
jensemann2 Svart 17.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=32399751 Sitér dette innlegget Link to post
runem Svart 17.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2012 I området du tenker på, er det mulig og få en del oppdrag, det slepes oppdrettsringer til stadighet rundt der. Dog er det flere slepebåter som opererer i området, så hvordan mulighetene er for og komme inn på markedet er vanskelig og si. jeg ville undersøkt med Aqualine as, Marine Harvest, salmar og lerøy Midnor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.