Jump to content

Hvor kjøpe sjøkart for Danmark?


Tobii

Recommended Posts

Når jeg blir stor, skal jeg seile Oslo-Kr.Sand-Limfjoden-svenskekysten-Oslo.... men i en alder av knappe 49, får jeg ikke helt ut fingern og finner liksom ikke helt tid. Jeg kommer til sørlandet og blir der til jeg er nødt til å seile hjemover igjen for å rekke jobb.

Jeg har det antagelig alt for godt til å oppsøke noe som mest sansynlig er enda bedre.... sukk...

 

(om ikke isen har lagt seg i Oslofjorden innen fjorten dager, gir jeg opp vinteren og starter 2012-sesongen)

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

De kartene er bra også til PC nav også..

Når jeg blir stor, skal jeg seile Oslo-Kr.Sand-Limfjoden-svenskekysten-Oslo.... men i en alder av knappe 49, får jeg ikke helt ut fingern og finner liksom ikke helt tid..

Jeg har det antagelig alt for godt til å oppsøke noe som mest sansynlig er enda bedre.... sukk...

RSL

 

Ikke vent til du blir stor, da vil du angre på at du ikke gjorde det før.

Eller bli en erfaring rikere og fortsette til Sørlandet året etterpå.

Høres ut som om vi har samme "hastverk" rekorden er Langesund -Risør retur på 14 dager.

 

Har adoptert egen øy ved blindleia.

Har forsømt den i flere år da vi plutselig et år fant på ta vestkysten nedover og hoppet over til LÆSØ

for noen dager, 3-4 uker er lagom for en slik tur.

Vi hadde en lagom Danske tur i fjor, men var ikke innom Limfjorden, kan ikke rekke alt på 10 uker.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...