SØRLAND Startet 18.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2012 Mine rekkestøtter på min Nimbus 4000 er noe "slakke" kun festet med en gjennomgående bolt i dekk Er det noen som kjenner til hvor nye kan bestilles? Vil sammenligne det med pris på å TIG sveise på nye braketter Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 18.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2012 Hei Jeg kjenner til problemet...i min båt var flere av dem skiftet før jeg overtok båten , nå har nok et feste røket og jeg mener bestemt jeg har en liggende , skal se om jeg finner den og ta et bilde så du får se Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
SØRLAND Svart 18.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2012 Hei Nimba Takker for tilbakemelding,jeg prøvde å laste ned bilder av hvordan jeg ser for meg rekkestøttene skal være Men må nok innrømme at dette forstod jeg ikke helt,hvordan legge ut bilder. Enten har jeg sendt en del bilder til "hele verden" eller ingen Har sett noe å tråden din. Bra arbeidet du utfører. Selv jobber også jeg "offshore" fra land med en del reisevirksomhet world wide, men ikke med fast rotasjon Ser du noen båter dere ute som begynner på Skandi... så er jeg innvolvert Har du noen tips vedrørende rekkestøtter så setter jeg pris på det Sitér dette innlegget Link to post
Stiffler Svart 18.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2012 Selv jobber også jeg "offshore" fra land med en del reisevirksomhet world wide, men ikke med fast rotasjon Ser du noen båter dere ute som begynner på Skandi... så er jeg innvolvert Dette gjorde meg nysgjerrig. Hvem er du? :P Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 20.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 (redigert) Hei Var en tur i båten idag og fant rekkestøtten som jeg tror du er på jakt etter...desverre fant jeg ingen referanser om hvor den kommer fra men kansje andre har sett tilsvarende i en butikk et sted ? Jeg kunne selv tenkt meg flere , helst i krom med avrundete hjørner.... Da får vi håpe noen vet hvor slike kan kjøpes Redigert 20.Februar.2012 av nimba (see edit history) Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Phyx Svart 21.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2012 Har selv kjøpt noen fra seasea.no http://seasea.no/D%c3%a4cksutrustning/Pulpit_Stege/Hantag_Fotsteg/FOT_RF_60GRADER_25MM Sitér dette innlegget Link to post
sun fun Svart 21.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2012 Hei ta kontakt med Svennevig og Ødegård i Homborsund så fikkser de dette de lager alt. http://www.oedegaard.no/ Sitér dette innlegget Link to post
SØRLAND Svart 25.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2012 Hei alle takker for gode svar Bør vel kunne benytte noe her Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.