harry92 Startet 19.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2012 heisann. jeg har en volvo penta md 11c som jeg mangler en motorlabb . sånn ser labben ut http://www.marinepartseurope.com/da/volvo-penta-spraengskitse-7742090-21-13748.aspx siden motoren er så gammel blir ikke delene produsert noe mere så trenger derfor litt hjelp fra dere der ute, om noen skulle hatt noe liggenes så gjerne ta kontakt takk mathi92 Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 19.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2012 Hei. -er det hele systemet du mangler, eller er det bare den gummiklossen ? Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 19.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2012 ikke gummiklossen, men selve labben som er i støpehjern. Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 19.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2012 beklager, der kan jeg ikke hjelpe.. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2012 Det burde gå greit å lage seg en ny av flattjern, da. Jeg laget noe lignende da jeg skiftet motor for noen år siden, ikke noe stort problem det. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
harry92 Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 det er vell kansje litt vanskelig og finne rette vinklen ? siden labben ikke er 90 grader. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 Du har jo den andre labben, så da har du jo malen der. Nå vet jeg ikke hvem av de du mangler, men for meg så ser det ut til at man kan lage labben i to deler, og sveise disse sammen etterpå Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 er den ene labben ved svinghjulet jeg mangler, men ingen av labbene er like men gradene skal være ganske så likt da Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 Jøss, jeg trodde det var 2 par som var like jeg, men her er alle ulike? Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 her er alle labbene ulike Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.