Jump to content

Noen som har erfaring med Telemark Lystbåtformidling


Gtir_man

Recommended Posts

Har prøvd å få en visning på en båt de selger for kunde siden November 2011. Blir heletiden fortalt at de skal ta kontakt med meg når de har snakket med kune om visning.

 

Siste nå er snart 2 uker siden jeg ringte og blei igjen lovet en tilbake melding..

 

Det er da ca 8 gang jeg tar kontakt med de, mail og tlf.

 

Er ikke pengene mine gode nok ?

Link to post
Share on other sites

Har opplevd TL som useriøse. Reiste 2 ggr til en utstilling de skulle ha for å se på en båt, ingen av gangene var båten der! Kontaktet eieren selv, han hadde ikke hørt noe om at båten skulle på salgsmesse! Avtalte privat visning med eier istedenfor, men kom desverre bare til brygga. De som kom en time før meg kjøpte båten! Bra for selger, synd for meg, men har fått meg fin båt allikevel!!

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Link to post
Share on other sites

Vel om du er bosatt i Skien, så er det vel ikke lange svippen til Porsgrunnselva, om båten ligger ved brygge rett nedenfor.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...