Gtir_man Startet 20.Februar.2012 Del på Facebook Startet 20.Februar.2012 Har prøvd å få en visning på en båt de selger for kunde siden November 2011. Blir heletiden fortalt at de skal ta kontakt med meg når de har snakket med kune om visning. Siste nå er snart 2 uker siden jeg ringte og blei igjen lovet en tilbake melding.. Det er da ca 8 gang jeg tar kontakt med de, mail og tlf. Er ikke pengene mine gode nok ? Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 De solgte båt for meg for noen år tilbake,god service og hygglige folk. Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Styr unna sånne firma, enkelt og greit. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Det vil alltid være negative og positive erfaringer på firma ... Og alle kan glemme å gi tilbakemelding av og til men her snakker vi hver gang ... Det er det jeg reagerer på. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Lurer på hva eier av båten hadde sagt om han fikk vite at den kunne vært solgt i november .... Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Lurer på hva eier av båten hadde sagt om han fikk vite at den kunne vært solgt i november .... Steike f.... Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
free Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Merkelig historie, kan du ikke finne en annen båt da? eller er det verdt bryderiet med å vente? Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Jeg venter ikke bare på den ;-) kikker rundt på mye .. Men har lyst til å se på den de har for salg om de vil la meg ... Hehe Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Har dårlig erfaring med TL etter kjøp av en Elwaro 30 for noen år tilbake. De satt med henda i fanget. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Christensen Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Har opplevd TL som useriøse. Reiste 2 ggr til en utstilling de skulle ha for å se på en båt, ingen av gangene var båten der! Kontaktet eieren selv, han hadde ikke hørt noe om at båten skulle på salgsmesse! Avtalte privat visning med eier istedenfor, men kom desverre bare til brygga. De som kom en time før meg kjøpte båten! Bra for selger, synd for meg, men har fått meg fin båt allikevel!! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Sofaseileren Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Kjøpte en snekke via dem for 15 (!) år siden. Min opplevelse av dem da var også at de var svært passive, og det var jeg som måtte oppsøke selger for å få testet den. Var litt forundret over hva de egentlig gjorde, annet enn å være et kompliserende mellomledd. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Da er trikset å finne eieren av båten å ta kontakt da... Men hvordan finne eier, ser ikke no regnr på bildene av båten Sitér dette innlegget Link to post
Fairline 36 Turbo Svart 21.Februar.2012 Del på Facebook Svart 21.Februar.2012 Hvilken båt gjelder det da? kanskje jeg kan hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 21.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2012 De har en Maxim 26 til salgs jeg ville hatt kittet på . http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=29707192 Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 21.Februar.2012 Del på Facebook Svart 21.Februar.2012 Hei Har du vært hos Gjøran og snakket med han peronlig? eller bare pr. tlf?? Reis ned og si du vil ha tlf nr. til eier. Det kan han ikke la være å svare på Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 21.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2012 4 Mail og 5 telefoner . Samme svar hver gang om at de skal kontakte meg igjen men hører aldri noe. Har vurdert å reise utom og snakke med de Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 22.Februar.2012 Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 Hei Vil du ha båten, ja så stikk nedom og du får svar på både båt og eier, så er det bare å handle om båten er etter ønskene. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 22.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 Rart en må møte personlig opp der for å få svar på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Ikke veldig tillitsvekkende at et firma ikke forholder seg til email og telefon i 2012. Sikkert greit med å møte opp personlig for å få sett på denne båten, men om dette er sånn det fungerer i dette firmaet burde de kanskje i steden vurdere salg av pølser og is... Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Det er jo båten du vil kjøpe, så gløm de, hehe Får du vite eier av båten er det jo bare ett frem Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 28.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2012 Du kan så si.. har sendt enda en mail med "krav" om å få vite navn på eier osv. men 0 svar.. Sååååå vet nå i fremtiden hvem jeg ikke skal selge båt via... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.Februar.2012 Del på Facebook Svart 28.Februar.2012 Vel om du er bosatt i Skien, så er det vel ikke lange svippen til Porsgrunnselva, om båten ligger ved brygge rett nedenfor. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gtir_man Svart 28.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2012 Eieren har den i opplag et sted. Og ja det er bare å møte opp på kontoret , som som nevnt tidligere bør ikke det være nødvendig i 2012 med Mail og tlf ..., Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.