Jump to content

Edit History

larole

larole

glemte å legge til noe

OK, jeg er kommet ett skritt nærmere avgrunnen/løsning på dette. Jeg har knotet rundt og prøvd å filme under tanken der det lekker. Jeg kan tydelig kjenne en tæringsskade utvendig i bunnen av tanken.

• Jeg kan komme til med en klut med aceton eller lignende for å vaske, kan sikkert rubbe med sandpapir e.l. også
  • Denne gropen er slik at jeg kan dekke den helt med ytterste ledd på pekefingeren
  • Jeg kan også blåse det temmelig tørt med en varmluftspistol

Jeg ser for meg at det beste jeg kan gjøre er å fylle dette hullet med noe, og her inne har det jo vært et utall av forskjellige midler. Har noen et forslag til noe som kan holde på et område som IKKE blir rengjort perfekt? Tenker å påføre noe med fingeren.... og håpe at det faktisk er her det lekker - ikke minst.

Jeg vet at dette er amatørmessig, men som nevnt kan jeg ikke ta med råd til å betale 30000 bare for å få ut motoren...

IMG_6866.jpg

larole

larole

OK, jeg er kommet ett skritt nærmere avgrunnen/løsning på dette. Jeg har knotet rundt og prøvd å filme under tanken der det lekker. Jeg kan tydelig kjenne en tæringsskade utvendig i bunnen av tanken.

• Jeg kan komme til med en klut med aceton eller lignende for å vaske, kan sikkert rubbe med sandpapir e.l. også
  • Denne gropen er slik at jeg kan dekke den helt med ytterste ledd på pekefingeren
  • Jeg kan også blåse det temmelig tørt med en varmluftspistol

Jeg ser for meg at det beste jeg kan gjøre er å fylle dette hullet med noe, og her inne har det jo vært et utall av forskjellige midler. Har noen et forslag til noe som kan holde på et område som IKKE blir rengjort perfekt? Tenker å påføre noe med fingeren....

Jeg vet at dette er amatørmessig, men som nevnt kan jeg ikke ta med råd til å betale 30000 bare for å få ut motoren...

IMG_6866.jpg

• Create New...