TurboThomas Startet 21.Februar.2012 Del på Facebook Startet 21.Februar.2012 Har akkurat montert en 2003 suzuki 115 på båten min. Alt fungerer bra men sliter med at jeg ikke klarer å gi noe serlig pådrag i revers. Er det noen justering inne i kontrollboksen som gjør at jeg kan ta hendelen mer bak i revers? Boksen er sidemontert. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 21.Februar.2012 Del på Facebook Svart 21.Februar.2012 Om gassen begynner 'ta' rett sted forover, dvs med èn gang giret klikker inn så skal den gjøre akkurat samme bakover. Dog er der er begrensning på hvor mye man får dra på bakover. Men den er såpass høy at det skulle på ingen måte være noe tema. Sitér dette innlegget Link to post
TurboThomas Svart 21.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2012 gassen tar ikke med en gang frem heller. Er det nokk å bare stramme opp gasswire? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 21.Februar.2012 Del på Facebook Svart 21.Februar.2012 Siden der er en fysisk stopp for hvor mye en kan bevege spaken bakover må wirer være stram ja og begynne ta så tidlig som mulig og ikkje som et håndbrekk i en sliten bil Sitér dette innlegget Link to post
TurboThomas Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Fant feilen :) Va ein foring som skal være på styrepinnen som ikke var på plass. dette gjor at det ble ganske stor dødgang. Sitér dette innlegget Link to post
El83 Svart 28.Mai.2014 Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 Hiver meg på dette gamle innlegget. Jeg sliter med at min suzuki df 115 er treg å få i gir, både forover og reverse. Er ikkje noe problem å få den i gir, men må ta litt i. Skal det være slik? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.