Julie III Startet 21.Februar.2012 Del på Facebook Startet 21.Februar.2012 Finnes det nye pynteringer man kan tre på eldre VDO instrumenter i blank utførelse? Hvis ikke, snakker de nye VDO instrumentene med eldre givere? eller må man bytte alt? Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 22.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 Sendte mail til en nettbutikk i Sverige: > Hei! > De Frontsargar til VDO instrumenter. Finnes de til eldre (år ca 2000) > instrumenter? > Mvh Nettbutikk: Hej Frontringer finnes til små instrument 52mm og store 85mm Jeg: Ja det så jeg, men passer de til instrumenter fra ca 2000? Eller er det ikke forskjell? Nettbutikk: JA Har registrert at flere her har benyttet seg av disse. Kan det jeg skriver tolkes dumt eller krast? Fikk på en måte ikke lyst til å handle av de, eller er det kanskje jeg som misforstår... Det virker ihvertfall som om man får tak i pynteringer til eldre modeller også. Sitér dette innlegget Link to post
Phyx Svart 22.Februar.2012 Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 Tror nok de er rimelig stresset men jeg tolker jo som om de passer. Men hele diskusjonen er jo veldig kort. Men var dårlig svar Nettbutikken, det siste. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Februar.2012 Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 (redigert) Jeg fikk malerbutikken til å blande en grå farge som jeg gav de gamle sorte VDO instrumentene to strøk med, så de ble like de nye Nexus instrumentene. Når jeg skiftet vindmåler. De gamle VDO måler ca.85 mm hullet. og ca.125mm x125mm utv.. Redigert 22.Februar.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Moyja Svart 22.Februar.2012 Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 Du kan laste ned hele produkt katalogen hos VDO Der er det krom-ringer, givere mm... Norsk impotør er Sleipner.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.