carebo Startet 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2005 har for hand en nyoverhalt bedford lastebil motor,ca 140 hk. noen som har tips om leverandør av mariniserings utstyr? Sitér dette innlegget Link to post
Timeout Skjeberg Svart 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 har for hand en nyoverhalt bedford lastebil motor,ca 140 hk. noen som har tips om leverandør av mariniserings utstyr? Hei carebo Jeg har en nabo som tok ut en slik motor av sin båt for et par år siden, det er ikke lenge siden jeg så at den lå utenfor verkstedet hans. Skal snakke med ham i løpet av helgen om det er noe deler igjen, han brukte noe bl.a. varmeveksleren til sin nye motor, men eksosmanifolden tror jeg han har hvis den ikke er gått på fyllinga. Kommer tilbake med mer senere. MVH Vidar E. Sitér dette innlegget Link to post
Timeout Skjeberg Svart 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 Hei carebo Jeg har en nabo som tok ut en slik motor av sin båt for et par år siden, det er ikke lenge siden jeg så at den lå utenfor verkstedet hans. Skal snakke med ham i løpet av helgen om det er noe deler igjen, han brukte noe bl.a. varmeveksleren til sin nye motor, men eksosmanifolden tror jeg han har hvis den ikke er gått på fyllinga. Kommer tilbake med mer senere. Sorry - motoren ble levert inn til det store kommunale arkivet nå i høst, med "hud og hår". I det siste nummeret av Båtbørsen står det en annonse fra noen som lager manifolder og varmevekslere på bestilling. Tlf. nr. 51703405 / 48139955 Vidar. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 8.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 har for hand en nyoverhalt bedford lastebil motor,ca 140 hk. noen som har tips om leverandør av mariniserings utstyr? Har en kompis med en kilt 6 cyl bedford på ca 130 hk.. Kan dette vere det samme??Den er da noe mariniserings greier på..Kan eg få noen bilder av din motor og sammenligne?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
carebo Svart 8.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2005 Sorry - motoren ble levert inn til det store kommunale arkivet nå i høst, med "hud og hår". I det siste nummeret av Båtbørsen står det en annonse fra noen som lager manifolder og varmevekslere på bestilling. Tlf. nr. 51703405 / 48139955 Vidar. takk for hjelp/info gunnar Sitér dette innlegget Link to post
pompel Svart 21.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2005 har for hand en nyoverhalt bedford lastebil motor,ca 140 hk. Hei jeg har en komplett helt ok 6 syl bedford 150 hk til salg. Skal selv gå litt opp i motorstørrelse på grunn av forlenging av båten, derfor skifter jeg den ut. Ta kontakt så kan vi diskutere pris og tilbud. Sitér dette innlegget Link to post
carebo Svart 23.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Takker for interese for mitt søk. vedkommende som skulle selge den ,trekte seg,så eg kjøpte en volvo i steden,men takk for tilbudet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.