Jump to content

mariniserings utstyr til bedford bil motor

carebo

Recommended Posts

har for hand en nyoverhalt bedford lastebil motor,ca 140 hk.

noen som har tips om leverandør av mariniserings utstyr?

Hei carebo

Jeg har en nabo som tok ut en slik motor av sin båt for et par år siden, det er ikke lenge siden jeg så at den lå utenfor verkstedet hans. Skal snakke med ham i løpet av helgen om det er noe deler igjen, han brukte noe bl.a. varmeveksleren til sin nye motor, men eksosmanifolden tror jeg han har hvis den ikke er gått på fyllinga.

Kommer tilbake med mer senere.

MVH Vidar E.

Hei carebo

Jeg har en nabo som tok ut en slik motor av sin båt for et par år siden, det er ikke lenge siden jeg så at den lå utenfor verkstedet hans. Skal snakke med ham i løpet av helgen om det er noe deler igjen, han brukte noe bl.a. varmeveksleren til sin nye motor, men eksosmanifolden tror jeg han har hvis den ikke er gått på fyllinga.

Kommer tilbake med mer senere.

Sorry - motoren ble levert inn til det store kommunale arkivet nå i høst, med "hud og hår". :headbang:

I det siste nummeret av Båtbørsen står det en annonse fra noen som lager manifolder og varmevekslere på bestilling. Tlf. nr. 51703405 / 48139955

Vidar.

har for hand en nyoverhalt bedford lastebil motor,ca 140 hk.

noen som har tips om leverandør av mariniserings utstyr?

Har en kompis med en kilt 6 cyl bedford på ca 130 hk.. Kan dette vere det samme??

Den er da noe mariniserings greier på..Kan eg få noen bilder av din motor og sammenligne??

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...