Sveihe Startet 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2012 Har tilbud om en mercruiser motor og drev til en rimelig pris.... tror eg... lurer på om det er lurt å bytte ut volvoen???? er det noen som har erfaring med mercruiser? Sitér dette innlegget Link to post
windyén Svart 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 Hva er galt med volvoen da..? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 hvis du har volvo v8 har jeg masse v6 mercruiser motorer drev etc bare og si i fra Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Sveihe Svart 22.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 Egentlig ikke så mye galt med volvoen (vannpumpe.. og litt tæring i toppen). AQ 145. det er under arbeid og snart klart med både ny topp og vannpumpe ......kunne egentlig tenkt litt mer guff.. fjordene på vestlandet er lange når en skal fra den ene enden til den andre. :) Sitér dette innlegget Link to post
windyén Svart 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 Skjønner at det frister med litt større kraft, jeg har hatt volvo på begge mine dieselbåter og er strålende fornøyd, men får du en god pris så funker nok mercruiser kjempebra det også, lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.