Vidarfre Startet 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2012 Jeg har et behov for ca 15meter tykt tau som jeg skal feste rundt båsen på båtplassen min så båten har noe å dunke imot da jeg bakker inn på plassen, har noen meninger om hvor det kan kjøpes? Tenker ca 40-80mm trosse Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
lnjk Svart 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 Er det et matfiskanlegg i området får du kanskje noe av de. De kasserer jevnligt slikt. Hva med å spørre en skipshandler? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 (redigert) Jeg har i alle år brukt Trosse for den er GRATIS, ned til moringen den må passe til ditt bruk. Hvis du spør en av båtene som går fast i distriktet ditt og som har lagom tykkelse, så tenker jeg du får trosse nok. Redigert 22.Februar.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Vidarfre Svart 22.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2012 Tenker dere sånn trosse som ferjer bruker..har jo colorline i byen jeg kan spørre.. Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
Roger jo Svart 23.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Tenker dere sånn trosse som ferjer bruker..har jo colorline i byen jeg kan spørre.. Nei fergene bruker stort sett faste korte fortøyninger, du må reke kaielangs der lastebåtene losser. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
hjg Svart 23.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 vist ikke du finner no hos noen lokale, så kan jo du søke på finn. sist gang jeg kjekket lå det mye billige store utslitte trosser til salgs der.. Sitér dette innlegget bruk vest! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.