Nettsteggen Startet 22.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2012 Har en eldre Webasto HL 3003 som jeg tenker å montere i båten. Har fått opplyst av selger at drivstoff er lampeolje. Jeg mener å ha vært borti denne typen før, og der den gikk på diesel. På ID-merke står det : Fuel : Vielstoff / Multi Fuel / Multi Combustible. Er det noen som vet om hva som er riktig ? Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 23.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Det er riktig med diesel, men du får en renere forbrenning på lampeolje. De fleste brennere står jo ihjel istedet for å gå ihjel :) Sitér dette innlegget Link to post
Nettsteggen Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2012 Takk for opplysninga, Otto R. Får se om jeg legger tanke for fyringsolje eller direkte på dieseltanke. Kanskje en kombinasjon med begge deler, og vendekrane for å kunne bruke begge deler om hverandre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.