Jump to content

Valg av type powertrimmotor til vp 290 sp


EV33

Recommended Posts

Jeg har problemer med at drevet mitt siger ned etter kort tid og har bestemt meg for å prøve å bytte powertrim motor. Jeg har et vp 290 drev m singel prop og powertrimmen er av den gamle typen (svart m integrert oljetank).

Har gjennom mange fine inlegg her fått forståelse av følgende: det finnes to typer, en ny type med hvit tank ( plast) og en gammel type som jeg har m svart intergrert tank. Den gamle typen får en ikke deler til lenger, men den kan kjøpes ny uorginal. Har også fått forståelse av at noen pumper har felles jord og at pluss går inn på hver sin kontakt (opp/ned), mens andre så blir polariteten snudd avhengig om drevet skal opp/ned.

Ved innkjøp av ny powertrim (som ikke er gratis) har jeg liten lyst til å kjøpe ny motor av gamle typen som det ikke går å skaffe deler til? Har da mer lyst til å kjøpe den nye typen. Det kan vel ikke være umulig å få denne til å passe selv om jeg har hatt den gamle typen tidligere? Er det noen som har noe erfaring rundt dette og vil bytte til ny type føre til masse merarbeid? :confused:

Har en kamerat som har tilsvarende årsmodell med tilsvarende drev og har den nye typen.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...