Jump to content

Kjøpe plotter. Velge raymarine e7 , e97 eller E90W


keno

Recommended Posts

Er ingen tvil om at E Wide er en utgående modell, at det er utgående teknologi er jeg ikke helt overbevist om. Raymarine dumper nå prisene på C og E Wide modellene samtidig som de har introdusert nye modeller som er rimeligere å produsere. Jeg synes de nye modellene ser mer ut som forbrukerelektronikk mens de eldre mer ga inntrykk av å være et proffprodukt. De eldre modellene er produsert på Flextronics sin Sala fabrikk I Ungarn, dette er en fabrikk som hovedsakelig produserer for proffmarkedet.

 

Jeg tror det er en kombinasjon av at Raymarine ønsker en produktplattform, at prosessene er for trege samt at enhetene er for dyre å produsere som gjør at E Wide går ut. C Wide er en annen historie, den deler softwareplattform med E Classic, men fungerer hverken sammen med E Classic eller E Wide.

Link to post
Share on other sites

Jeg har trykket på begge, og jeg synes ikke det er noen vesentlig forskjell på følelsen. Omrammingen skiller en del.

 

Kvaliteten på hw på E classic er ikke helt topp heller. Vært endel problemer med dårlig lodding av porter. Både strøm inn og video inn.

 

Den som mest gir proff følelse er kanskje Simrads NSE.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...