Jump to content

Overmadrass til forkabin

TICORA

Recommended Posts

Sliter med at madrasstykkelsen i forkabin er for tynn til en kropp på 100+kg. Alle sier kjøp overmadrass men har ikke funnet noen som jeg synes passer eller som jeg kan legge sammen på en smart måte. Har derfor kommet opp med mitt eget design.

overmadrass_baat.png

Spesialsydd form med midtsøm på midten både på langs og tverrs. På langs vil den være delt i to til midten slik at en kan legge den sammen med stretchlaken på og lagre enkelt i stikkabin eller lignende,

Tykkelsen ser jeg for meg er ca 3-4cm og i et ordentlig overmadrass materiale.

Noen som har en billig, god systue i Oslo/Akershus området de kan anbefale?

Noen med forslag til forbedringer eller som ogå er interessert i en sånn en?

jeg bor sammen med prinsessen på erten...og jeg så for meg å bruke grisemye penger på overmadrass(er) Men vi har ganske enkelt tatt med to stk vanlig vinterdyner med trekk, og brukt de som overmadrass ( dvs 2 lag med dyner over hverandre, i tillegg til dobbeldynen vi har over oss) det har resultert i at vi sover bedre i båten, en hjemme. Verdt å prøve før en svir av 5-10K

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Hva med å dele hele madrassen i 2 på langs?

Vurderer dette men det blir samme effekt med min halvdeling og brett funksjon.

Ta og kontakt Marex og hør med de hvor de kjøper overmadrasser da får du med alle mål,for det må vel være flere enn deg som har vært inne på tanken og øke tykkelsen :thumbsup::flag_bp:

De kan skaffe men det blir dyrt (Marex eget utsagn)!

Jeg tok med madrassene mine til Sunde Skumplast som ligger litt syd for Fetsund.

En god mulighet jeg skal sjekke ut:-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...