Jump to content

Autopiloter fra Kina er dette ekte merkevarer

jentorge

Recommended Posts

Har også handlet endel fra Kina på Alibaba, eller rettere sagt på Aliekspress. Blandt annet en pumpe til fiskedammen min (av alle ting), og den til nesten en tredel av butikkpris i Norge.

Problemet er, at dersom feil oppstår på produktet så koster det ofte mer i frakt enn prisen på et nytt produkt. En må derfor igrunnen innstille seg på at selv om mange produsenter gir to års garanti, vil det ikke alltid svare seg å sende varene i retur.... :confused:

Har handlet fra kina via ebay noen ganger og jeg tenker som så - hvis varen er 1/3 av prisen og hver 10 % av ting ikke funker så er det likevel en bra besparelse. Handler mest småting under 200 kr.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Har også handlet litt fra Kina og blitt lurt noen ganger men er prisen rett er det i det store og hele greit nok. Kvaliteten på Kinaprodukter er varierende for å si det pent. Det er vel bare en gang jeg er blitt skikkelig lurt og det var et par SD minnekort som var merket C6 (class 6) men i virkeligheten var C4 og dermed ikke brukende for meg.

Vær også oppmerksom på at i Kina finnes et CE merke som til forveksling er nesten identisk med det europeiske men står for China Export...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Har for egen del ikke kjøpt radaren, men har handlet mange andre produkter. Nettbrett, plasmakutter, dampumpe, sveisemaske osv. En gang har jeg fått en regning fra staten, Den Norske på moms. Alle varene blir sef. levert på døren hjemme..... :thumbsup:

Hver gang jeg handler litt dyrere produkter av mr. Lang Tung Ting ( eller hva han no het) så sendes varen som "gift".....

Redigert av tb55 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...