Jump to content

Autopiloter fra Kina er dette ekte merkevarer

jentorge

Recommended Posts

Eeh, som det fremgår av annonsen, så sendes Garmin-produktene fra Malaysia.....? :rolleyes:

Og dette er meget ofte synonymt med svindel.. hvis man søker på alibaba på rene merkevarer så er det snodig at det nesten utlukkende er indonesiere eller malaisiere som har slike knakende billige merkevarer.

Jeg har en knakende god Iphone 4 liggende her hjemme.. dog sendt fra Kina. Den ser 100% lik ut og kom i 100% autentisk eske.. men tlf er mildt sagt meget enkel i software.. men ringe det kan den :giggle: men kun også det.. man ser heller ingen forskjell ved og bla i meny etc.. ikonene virker bare ikke eller kommer opp kun på kinesisk. :lol:

Jeg tipper at hvis man er heldig får en plotter som kanskje kan brukes som pacman.. men at den ser 100% lik ut.. ja det tror jeg. Disse svindlerne gambler på at vi ikke gidder og lage noe trøbbel og lever bra av det :clap:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Til de som har erfaring fra handling fra Asia. Hvis man betaler $394.74 (Altså 2219 kr) for dette

så vil alt dette falle ned i postkassa. Fraktfritt til og med ????.

Dette var nok bare lurerier!!!

Please note that the account of the AliExpress supplier: Chao Wang has been suspended. We have cancelled all of your pending orders with this supplier for which you have not made payment. Going forward, please do not make payment for any orders with this supplier.

AliExpress is committed to the principle of good faith and the protection of the interests of both buyers and suppliers. The above-mentioned supplier was recently found to have unsafe trading activities. Therefore, to protect the interests of buyers, we have decided to suspend the account of the supplier.

AliExpress strives to continuously improve our trading environment. Thank you for your understanding and continued support. If you have any questions, please do not hesitate to contact Customer Service at buyer@AliExpress.com.

Sincerely,

Alibaba Trust and Security Team

26 Feb 2012 17:37

He he ja de sliter fælt med useriøse tilbydere. ikke noen overraskelse dette. bare pass på og ikke betale direkt til tilbyder gå alltid gjennom Pay Pal eller Escrow slik får du sikret BP pengene dine

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Jeg prøvede å handle med hr Chao Wang. Han insisterte hele tiden på å ikke betale via AliExpress: "we can accept paypal and western union and bank transfer"

Så jeg meldte han til AliExpress, da alle på denne siten er forpliktet til å godta betalingløsningen via dem.

Så da fikk jeg denne fra AliExpress

:

Please note that the account of the AliExpress supplier: Chao Wang has been suspended. We have cancelled all of your pending orders with this supplier for which you have not made payment. Going forward, please do not make payment for any orders with this supplier.

AliExpress is committed to the principle of good faith and the protection of the interests of both buyers and suppliers. The above-mentioned supplier was recently found to have unsafe trading activities. Therefore, to protect the interests of buyers, we have decided to suspend the account of the supplier.

AliExpress strives to continuously improve our trading environment. Thank you for your understanding and continued support. If you have any questions, please do not hesitate to contact Customer Service at buyer@AliExpress.com.

Sincerely,

Alibaba Trust and Security Team

27 Feb 2012 02:30

Prøvde du å bestille det som jeg linket til?

Skrev nemlig et innlegg i denne tråden.

Ingen respons men i morges var denne varen "no longer available" og det står det nå på flere av de andre varene han selger.

Ja jeg la inn en bestilling uten å betale selvfølgelig ,for jeg syntes at det luktet godt ut av denne.

Her fikk jeg en beskjed fra Mr.Chao Wang hvilken betalings metode han foretrekker!

Han var nok ikke så keen på betaling gjennom VISA.

Chao Wang26 Feb 2012 21:18 (GMT -7)

if you want to buy it

we can accept western union and bank transfer

which method you will choose ?

then we can give you our account

and you pay it

thanks!

Tja! med en befolkning på 1 338 299 512 så er det vel ett greit marked å komme inn på :giggle:

Det er høy toll på importvarer i Kina slik at det ikke er lønnsomt å kjøpe varer som ikke er produsert i Kina i fra Kina.

Jeg kjøpte ei dyr japansk fiskesnelle i Shanghai for noen år siden. Den var smuglet inn, fikk vite at prisene på disse snellene varierte avhengig av hvor lenge det var siden et parti var stoppet av tollvesnet.

Hvis marinelektronikk, fra de kjente firmaene, er betraktelig rimeligere i Asia enn i USA tror jeg det er to muligheter, svindel eller tyvgods.

Redigert av abbor (see edit history)

we can accept western union and bank transfer

Kjøp aldri av noen som vil ha betaling gjennom Western Union. Når betalingen først er foretatt, er det umulig å få pengene tilbake, og mottakeren kan få ut pengene uten å oppgi plagsomt mange personalia. Derfor er Western Union en favoritt blant svindlere. Seriøse aktører vil alltid akseptere betaling via kredittkort eller escrow konto.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...