Fusebox Startet 27.Februar.2012 Del på Facebook Startet 27.Februar.2012 Hei, Vi skulle gjerne fått tak i et bord som på bildet her. Er det noen som vet hvem som selger slike, eller lignende bord ? Må være relativt tungt og stødig. Gjerne brukt, om noen har et til overs. Bildet er fra en Princess 368, men synes det ligner veldig på de bordene jeg har sett i Fairline båter av litt eldre type også. Tar veldig gjerne imot tips om alternative bord, som står støtt selv i litt sjø. Sitér dette innlegget Link to post
argghhh Svart 27.Februar.2012 Del på Facebook Svart 27.Februar.2012 Understellet er det samme til bord som er i campingvogner . Tror du får tak i dette i hvilken som helst campingvogn butikk. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 22.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2012 Ser ut til at vi går for en annen løsning, med stolben som settes i kopper i gulvet. Så kan vi bruke det inne- og ute. Takk for alle henvendelser. Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 22.Juni.2012 Del på Facebook Svart 22.Juni.2012 Hei Vist du vil ha et slik bord, så har jeg et orginalt fra Princess ligende (kund bord ikke ben) (ser nytt ut) Er du interesert ring meg på 45006603 Tony Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.