kjetillunde Startet 27.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2012 Hvordan er prisene utover våren for påhengsmotor på bruktmarkedet? Når lønner det seg å kjøpe? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Fredag 27.april. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
kjetillunde Svart 28.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Fredag 27.april. Hehe. Jeg mener, stiger prisene når sommeren nærmer seg? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Vanskelig å svare på når det gjelder brukt. Kanskje lettere å være kjøper på høst/vinter? Men jeg ser at prisene på nye motorer går ned ganske mye i september. Dette har nok å gjøre med at de må redusere lager før neste års modeller kommer. Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Når det lønner seg å kjøpe? PÅ KORT SIKT: Akkurat like før lønningsdag til en som har blitt grepet av 3-hesters syken og skal betale for den. Nå er årets båtmesse like før påske, så det kan kanskje lønne seg å mingle rundt standen til noen av motorselgerne der... PÅ LANG SIKT: Det lønner seg å kjøpe når du har funnet den riktige motoren, og du ser at den er passe nok kjørt/godt vedlikeholdt, og selgeren gir deg en veldig hyggelig pris. Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Eureka Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 det lønner seg å kjøpe brukt motor nå du kommer over et pent eksemplar som har fått godt stell og jevnlig brukt, til en pris du er villig til å betale. -ergo, når som helst. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Om prisene stiger, eller synker, når det nærmer seg sommeren kommer vel an på balansen mellom tilbud og etterspørsel på et gitt tidspunkt og dette igjen kan også ha en sammenheng med været så egentlig tror jeg du stiller et spørsmål som er tilnærmet lik umulig å svare på. Jeg er vel egentlig helt enig med Eureka. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
SVG Seiler Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Jeg vil vel si det lønner seg å kjøpe den når du trenger den slik at du ikke går glipp av fine båtturer:-) Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Det er vel uhyre sjelden det lønner seg å kjøpe noe som helst? Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Det er vel uhyre sjelden det lønner seg å kjøpe noe som helst? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Mouche Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Det er vel uhyre sjelden det lønner seg å kjøpe noe som helst? Lite som har med båt å gjøre i allefall, men fast eiendom har vel ikke vært så dumt? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.