Jump to content

antiskli på svaberg


knut.S

Recommended Posts

Hørtes ut som noe skikkelig griseri! Hva med å meisle spor i fjellet for å gi bedre grep? Da slipper du maling som flasser og ser stygt ut, og får likevel sklisikkerhet. Trenger ikke være så dype spor da...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Hoppla. Jeg trodde øynene skulle ramle ut da jeg så denne tråden. Tipper man vil angre i all fremtid hvis man kline på plastikk på fjellet eller dekker det med sement.

Skal det 'lekes på' eller er det for gangsti/veg/adkomst? Hvis det er det siste ville jeg kanskje vurdert å borre hull og skrudd en vinkelhøvlet impregnert 4-6" bjelke fast? (avhengig av hvor bratt det er) Så har man noe å gå på.. Men det forutsetter jo at man skal ha 'gangveg'

Link to post
Share on other sites

@ Knut.S: kunne du si litt mer om hva som er hensikten? Smøre polyester med sand i på et svaberg høres ut som en fryktelig dårlig ide for meg. Hvis det er for adkonst ut i båt og eller for ferdsel, er det noen grunn til at du ikke kan lage deg en liten brygge og støpe en trapp/gangvei ev. lage noe i trykkimpregnert? NB! Sjekk hva som er lovlig. Jeg tror ikke er bare å ta seg til rette hverken med smøring av antiskli eller brygge sånn uten videre, selv om du eier svaberget.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...