Jump to content

antiskli på svaberg

knut.S

Recommended Posts

Hoppla. Jeg trodde øynene skulle ramle ut da jeg så denne tråden. Tipper man vil angre i all fremtid hvis man kline på plastikk på fjellet eller dekker det med sement.

Skal det 'lekes på' eller er det for gangsti/veg/adkomst? Hvis det er det siste ville jeg kanskje vurdert å borre hull og skrudd en vinkelhøvlet impregnert 4-6" bjelke fast? (avhengig av hvor bratt det er) Så har man noe å gå på.. Men det forutsetter jo at man skal ha 'gangveg'

@ Knut.S: kunne du si litt mer om hva som er hensikten? Smøre polyester med sand i på et svaberg høres ut som en fryktelig dårlig ide for meg. Hvis det er for adkonst ut i båt og eller for ferdsel, er det noen grunn til at du ikke kan lage deg en liten brygge og støpe en trapp/gangvei ev. lage noe i trykkimpregnert? NB! Sjekk hva som er lovlig. Jeg tror ikke er bare å ta seg til rette hverken med smøring av antiskli eller brygge sånn uten videre, selv om du eier svaberget.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...