Jump to content

TSG båtutstyr i Strømmen har ombyggingssalg

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Kom idag over en annonse i Romerikes Blad fra TSG i Strømmen der de melder om ombyggingsalg med 30% - 70% avslag på "alt", starter imorgen torsdag. Noe for oss som bor i nærheten? Og NB, jeg har ingen forbindelse med det firmaet.

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jeg var innom der idag for å sjekke ut om det var noe gromt i vareutvalget. Og det var det, alt mulig fra lamper, 12V TVer,stereo,tau,fendere,wakeboard/ski til klesklyper. M.a.o alt. Prøvde å snike til meg en forhåndshandel, men fikk beskjed om at salget starter fra Kl.1200 i morgen. Definitivt verdt å ta turen til Strømmen i morgen.

Velkommen til Baatplassen :thumbsup:

Du som nettopp har vært hos TSG, er det mulig å komme med bil fra storsentersiden og kjøre broen over Sagelva og parkere fremfor døren nå med alle byggearbeidene?

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...