Lars H. Startet 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Februar.2012 (redigert) Hei. Kom idag over en annonse i Romerikes Blad fra TSG i Strømmen der de melder om ombyggingsalg med 30% - 70% avslag på "alt", starter imorgen torsdag. Noe for oss som bor i nærheten? Og NB, jeg har ingen forbindelse med det firmaet. Lars H. Redigert 29.Februar.2012 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Jeg har brukt MANGE båtlapper hos Tsg, og har alltid vært fornøyd Sitér dette innlegget Link to post
Helmut Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Jeg var innom der idag for å sjekke ut om det var noe gromt i vareutvalget. Og det var det, alt mulig fra lamper, 12V TVer,stereo,tau,fendere,wakeboard/ski til klesklyper. M.a.o alt. Prøvde å snike til meg en forhåndshandel, men fikk beskjed om at salget starter fra Kl.1200 i morgen. Definitivt verdt å ta turen til Strømmen i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Polar 17 Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Søren også Skal bort med jobben fra morgen tidlig og hele helgen. Hvor lenge skal de ha salg ?` Skulle gjerne hatt en stereo med høytalere. Sitér dette innlegget Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
Tom Rør Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Jeg var innom der idag for å sjekke ut om det var noe gromt i vareutvalget. Og det var det, alt mulig fra lamper, 12V TVer,stereo,tau,fendere,wakeboard/ski til klesklyper. M.a.o alt. Prøvde å snike til meg en forhåndshandel, men fikk beskjed om at salget starter fra Kl.1200 i morgen. Definitivt verdt å ta turen til Strømmen i morgen. Velkommen til Baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
Helmut Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Takk for velkomsten Tom Rør. Polar 17, jeg tror salget fortsetter til uka også, men at det er bare ut uka det er åpent til 2000 & på Lørdag til 1800. Tviler på at det er sluttsolgt på Mandag, for det var MYE varer som skulle ut, tror det var snakk om varer til 4-5mill som skal selges ut for ca.2Mill. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Du som nettopp har vært hos TSG, er det mulig å komme med bil fra storsentersiden og kjøre broen over Sagelva og parkere fremfor døren nå med alle byggearbeidene? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Compromise Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Du skal komme til fra nordsiden (Støperiveien). Tror det er vanskelig å komme til med bil fra Stasjonsveien nå. Sitér dette innlegget /per Link to post
litt peiling Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Går bra begge veier Lars H ;) Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 skal til strømmen imorgen, og de stenger klokka 20? Sitér dette innlegget Link to post
Helmut Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Mener det stod i annonsen at det var åpent til 20 i morgen ja. Idag var det helt greit å kjøre helt til døra, hentelageret til Bohus ligger vegg i vegg med TSG så det må jo være åpent for kjøring der i hele åpningstiden så vidt jeg kan forstå. Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 29.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2012 Noen dom vet om de har hydraulisk styring til utenbords som en del av salget? 16 fot/75hk. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Har ikke kjøleskap,boks,kompressor eller solcelle så utvalget var ikke vilt Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Hei, er det noen som vet om TSG fører Jabsco man. toalett? Må ha ny pumpe da jeg oppdaget en sprekk nederst på pumpehuset og vann som sprutet ut. Evt. tlf.nr. til firmaet. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Kristian_H Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Brant av 2,5 båtpenger der igår, så ikke noe jabsco toalett men de hadde reklame. søk på navnet på google de har egen nettside Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Hei, er det noen som vet om TSG fører Jabsco man. toalett? Må ha ny pumpe da jeg oppdaget en sprekk nederst på pumpehuset og vann som sprutet ut. Evt. tlf.nr. til firmaet. 63802089 er nummeret til TSG Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 3.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2012 (redigert) Hadde samme problem som deg "Figaro"-reserve pumpedel kostet omtrent en tusing. Fikk Hele Jabsco toalettet for 1500kr hos Aktivmarin på Lillestrøm for 4 år siden. Nå får du med twist&lock for 1800. Grunnen til at de er omtrent like billige som i Sverige er paralell import.klikk her Redigert 3.Mars.2012 av atletico1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.