Jump to content

litt spm, styresnekke gammel? trenge eg og lade batteri?


Proxor

Recommended Posts

Fant denne båten på finn til 35000kr her hvor eg bor som var ein grei pris sia motor var 2003-04 modell 115hk tohatsu, båten er 78 modell og enkel bunn, og gammel utslitt kalesje md manglende fester, men ellers er det jo ein grei nokk båt synest eg, eg er fornøgd med den.

Eg hadde jo nyligt kjøpt meg ein 15 fots båt til rundt samme pris, men hadde egentlig lyst på ein litt større båt, men var utolmodig og tok det første og beste eg kom over i nærområdet.

tenkte det var verdt og ta kontakt for og høre om han var inntresert i og bytte båt, og det var han da han kunne tenkt seg noe mindre som ungene kunne bruke og osv..

Dette er min første "store" båt. har tideligere bare hatt joller fra 10-15fot.

Båten går ca rundt 30knop, muligens mer, skal få målt med gps eindag.

Batteriet, trenger eg og lade det noen gang? eller er det nokk med at motoren lader det? litt surt og komme og ska på båtur og så får man ikke start fordi batteriet er flatt..

og ditta eletriske tillt systemet, litt surt om det plusseli skulle slutte og fungere så får man ikke motoren ned? er det noe som er lett og skiffte ut isåfall?

ellers lurer eg på denne styresnekka som er i denne båten såg ikke helt nymoderne ut (se bildet) er den kansje fra 1978 den og? burde kansje bytte den ut med ny?

 

bilde0122.jpg

 

baat3.jpg

 

baat1.jpg

Redigert av Kurt-Inge (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...