glalaksen Startet 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2012 Hei Nå lurer jeg på hvor dere kjøper deler til Yanmar motorene deres? Noen av dere sverger sikkert til orginale deler levert av ditt lokale verksted, men jeg tenker mer på om dere har tips til rimeligere alternativer? Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Her kjörer jeg kun originalt, kjöper Yanmar deler fra Vestfold Elektro Diesel, kjapp leveranse og god service Sitér dette innlegget Link to post
rag Svart 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Er ikke så fryktelig opptatt av at det skal være originale deler. Men det er enklest. Bruker også Vestfold Elektro. De er langt billigere enn vår lokale leverandør. Hilsen rag Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 (redigert) Noen som har sjekket forskjellen hvis man handler orginaldeler i Sverige? Redigert 1.Mars.2012 av Sitrin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
terron Svart 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Sjekket prisen for eksosblandebend i august, ca. 11000 nok hos Vestfold Elektrodiesel, 9500 sek i Strømstad. Sitér dette innlegget Link to post
Flybridge Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Mener at de fleste Yanmar eierne i marinaen her hjemme, handlere luftfilter, olje- og diesel-filter hos Toyota her i byen. Dette til under halve prisen. Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.