BØstrøm Startet 2.Mars.2012 Del på Facebook Startet 2.Mars.2012 Har en Bostrøm 37, og var uheldig med en av manskapet i litt heftig sjø for ett par uker siden. Rasmus var på ferde, og tung som han er forsvant han gjennom døren til toalettet. Dørkarmlistene ble pinneved. Lik profil var standard på Maritim i Fredrikstad, og er allerede innkjøpt. Problemet er 4 hjørner som er buede. Noen som har peiling på om dette kan være "lagervare" noe sted. Har forhørt meg med ett snekkerverksted, som ikke ønsker å påta seg dette da det blir altfor dyrt!? Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 2.Mars.2012 Del på Facebook Svart 2.Mars.2012 Et bilde som viser hjørnene hadde gjort det enklere å svare, ellers er det dummeste svaret jeg vet om når jeg forespør pris : Det blir for dyrt. Da bruker jeg å svare at det har du ikke grunnlag for å si da det er opp til meg å vurdere hva som er for dyrt Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Roger jo Svart 2.Mars.2012 Del på Facebook Svart 2.Mars.2012 HAAVE listehøvleri http://www.haave-treprofiler.no/maritimt_index.htm Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
BØstrøm Svart 2.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2012 Ser med en gang at de har det jeg ser etter. Mange takk for hjelpen. Ellers så er jeg jo enig i det du sier om "for dyrt", bortsett fra at det er mars måned. Pengene gror ikke på trær på denne tiden av året. Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 2.Mars.2012 Del på Facebook Svart 2.Mars.2012 Biltema har noen buede teaklister, men om de passer til din båt er det ikke så lett og si. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 2.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2012 Ikke så ulike, men de må i tillegg ha anslag for døra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.