Guest Kaptein Fredrik Startet 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2012 Heisann. Jeg var på båtsjappa i dag og de hadde salg så det ble ett kompass til båten. Med god tro om at dette skulle funke bare ved å koble på strøm, men den gang ei. Nå har jeg googlet mye men ikke funnet noe som helst. Alle nettsider opplyser om at det skulle følge med, men det kan da umulig være plass til det i pakka jeg kjøpte det i. Jeg legger med ett bilde av mitt kompass(2 tommer=52mm) På forhånd takk Mvh Kaptein Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 3.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2012 Manual sier at det skal være en giver. Kanskje derfor det var på salg? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
TPBS-277 Svart 3.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2012 (2 tommer=52mm) Ikke for og være pirkete,men nå er vel faktisk 2 tommer 50,8 mm. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 3.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2012 Manual sier at det skal være en giver.Kanskje derfor det var på salg? De hadde salg på alle produkter pga ombygging i butikken. (2 tommer=52mm) Ikke for og være pirkete,men nå er vel faktisk 2 tommer 50,8 mm. Det var det som stod i bruksanvisningen Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2012 Det var noe rart med forhandleren eller noe sånt sa han i båtbutikken jeg var i. Han bestilte opp en sensor og jeg kunne komme innom dagen etter og hente den uten tillegg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.