Jump to content

Fredrikstad: Vil noen være med å leie billig, stort lokale?


Miss Amalie

Recommended Posts

Hei!

Nå har vi fått tilbud om et lokale som er ca. 6 x 20 meter. Plass til flere båter/prosjekter/vinterlagring.

Husleie ca. 2.600,- pr måned, det burde være plass til i hvertfall 5-6 prosjekter der. Dvs. ikke mange hundrelapper på hver.

 

Selv har jeg mitt mahogny-prosjekt, en kompis holder på med en Barrelback 19 fot. En til av samme slag skal påbegynnes.

 

Målet mitt er selvfølgelig at vi kan skape et båtmiljø for de som er litt mer interessert i å lage noe selv, ha prosjekter, gjør-det-selv og kanskje bygge om deler/innredninger osv..

 

Selv skal jeg ha symaskiner på plass også.

 

Våre prosjekter kan kanskje også være en inspirasjon hvis noen ønsker et far/sønn-prosjekt som er rimelig og morsomt.

 

Med et hyggelig miljø der vi kan bidra overfor hverandre med råd og tips, sikkert hjelp også, så kunne dette blitt riktig trivelige kvelder og helger sammen :flag_bp: .

 

Eller kanskje noen bare vil ha en plass for å "pimpe jolla" :giggle: , plassere jolla som står på henger?

 

hans1.jpggangster.jpg

 

Kanskje en motorsykkel eller veteranbil?

 

hekk1.jpg

 

Det er ikke spesielt høyt under taket, så skillevegger er også fullt mulig å ordne enkelt.

Er det noen som kunne tenke seg å være med?

 

 

 

For oss er det like viktig som dere andre at dette er lavbudsjett-muligheter. :yesnod:

 

Noen som vil høre mer om lokalene?

Link to post
Share on other sites

Du kan jo bygge opp en real skorstein på taket???? :giggle:

 

Selv er jeg seiler med forkjørlighet for lakenbåt. Så disse V8-monstrene er kun for morro :yesnod:

 

Høyden er ikke stor, døra er nok ikke stor nok heller gett.

 

Bredde på døra er 2,29. Her er det noen cm å gå på ved litt modifikasjon.

Link to post
Share on other sites

Hadde vært flott!

Det ligger ved Solgård, tidligere kyllingfarm. Det fine er at det er fine gulv, godt isolert og veldig billig strøm. Slike lokaler har jo industriavtaler.

 

Hvis vi blir 4 stykker, blir det ikke mer enn ca. 650 på hver, og kommer enda en er det bare å dele.

 

Må jo være kjempeinteressant selv om hovedbehovet bare skulle vært lagring?

 

Vi håper å kunne gi svar innen et par dager til utleier. Lokalet er ledig fra 1. mai.

Link to post
Share on other sites

Hei!

Nå ser det ut til at vi har fire interesserte.

Jeg er rimelig sikker på at det kan være plass til en til.

 

Hvvis noen er interessert i å være med på en visning, send en IM :-).

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...