Hebbe Svart 14.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2005 Bare vel 2 måneder til sjøsetting (påske)! <{POST_SNAPBACK}> Har lest igjennom tråden og etter hva den sier så holder dine nyborede hull i massevis. Fasiten er det du som nå har, så vi gleder oss til å høre hvordan det går med det endelige resultatet av denne jobben blir... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Skipper Worse Svart 14.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2005 (redigert) Lurer meg på hvem som får mest hvis Skvulpen får rundspyling? Redigert 14.Januar.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skvulpen Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2005 (redigert) Lurer meg på hvem som får mest hvis Skvulpen får rundspyling? Rundspyling??? Husk, her tillates det kun skiting ved stille ligge (midtfjords) eller i planefart, - derfor er inntaket plassert foran utspyling. Eventuelt avkreves passasjerene selskapsblære eller må avvente ilandstigning. Men når Kornelia (Lars_Herman) fikser det med kun 10 cm mellom inn / ut, antar jeg at 40 cm blir mye bedre? Dere skal få rapport etter første rekefest i fjorden i april / mai! Redigert 15.Januar.2005 av Skvulpen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 20.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Har lest igjennom tråden og etter hva den sier så holder dine nyborede hull i massevis. Fasiten er det du som nå har, så vi gleder oss til å høre hvordan det går med det endelige resultatet av denne jobben blir...Nå er toalettet kommet på plass! Sikaflex 291 ved skroggjennomføringene, og Loctite 577 på alle rørkoblingene. Dette ble fint Nå kan det serveres både potetball, ertesuppe og sviskegrøt midtfjords! Om opplegget er tett, vil vise seg først når båten sjøsettes om et par måneder ... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 21.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2005 Om opplegget er tett, vil vise seg først når båten sjøsettes om et par måneder ... <{POST_SNAPBACK}> For meg ser det ut som wc er plassert i benk, med støpte vegger og dørker som er tette ?? Hvis så er tilfelle kan du jo helle vann oppi hele benken, kommer der ikke noe ut, så kommer der svært sannsynligvis ikke noe inn heller etter sjøsetting Forøvrig ser det veldig bra ut ! Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 21.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2005 Gratulerer med 'ordentlig' toalett i 655'en din Nå blir damene glade! Men husk også å medbringe herremodell. Selv sverger jeg til denne, kr 20 på Biltema. Tar 1.2 l. Perfekt! Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 22.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2005 For meg ser det ut som wc er plassert i benk, med støpte vegger og dørker som er tette ?? Hvis så er tilfelle kan du jo helle vann oppi hele benken, kommer der ikke noe ut, så kommer der svært sannsynligvis ikke noe inn heller etter sjøsetting He, det var kanskje en tanke ... Men der er en åpning inn til naboskottet som jeg da måtte tette ... Nei, tror jeg må ha denne spenningen til sjøsettingen, - blir veldig overrasket hvis dette lekker! Gratulerer med 'ordentlig' toalett i 655'en din Nå blir damene glade! Men husk også å medbringe herremodell. Selv sverger jeg til denne, kr 20 på Biltema. Tar 1.2 l. Perfekt! Takker for gratulasjon, ja damene er kravstore! Biltema-varianten får jeg ev. ha som reserveløsning ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.