skhauge Startet 5.Mars.2012 Del på Facebook Startet 5.Mars.2012 Har i dag hentet et Exide EM1100 som eg skal bruke til baugpropell installasjonen. På dette er detsom på Maxxima900 tilkobling standard + bolt/mutter. På EM1100 er boltene allerede integrert, på Maxxima må desse kjøpes. Eg vil gjerne ha 2stk vngemutter av design som vises i link under. Finnes det en butikk i dette land som kan levere? I følge data eg finner er gjengene 3/8". Hadde vært raskt å koblet av kablene med solid vingemutter. Vingemutter Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 5.Mars.2012 Del på Facebook Svart 5.Mars.2012 Plast mutter på batteripolene? Det hadde ikke jeg lagt til sjøss med iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 5.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2012 De finnes med mutter av stål kjerne og plast i delen som er synlig. Blir ikkje brukt mutter i ren plast, enig med deg i det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.