Oddvarkl Startet 7.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2012 Hei. Jeg har en Hurth HBW 360A gearkasse i båten min som fungerer veldig bra, men den forrige eieren har dessverre rotet vekk peilepinnen for olja. Det skal være en bolt med pinne på som skrus ut for å peile. Nå har jeg kun bolt og ikke pinne og lurer derfor på om noen som har samme gearkasse har mulighet for å måle avstand mellom bolt og strek på pinnen?? :) Sitér dette innlegget Link to post
pondus/påsan Svart 7.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2012 hei.. har samme girkasse... står ikke noe i manualen ser jeg, men kan innom båten i morra å måle da.. Sitér dette innlegget Link to post
pondus/påsan Svart 7.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2012 da fikk jeg tatt målet på pinnen... fra toppen av bolthullet er det 195mm til merket på pinnen... Sitér dette innlegget Link to post
Oddvarkl Svart 8.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2012 Tusen takk for kjapt og greit svar. Utrolig hvor kjapt det går an å få løsninger på båttekniske saker på BP. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.