Jump to content

Kobling av bryterpanel med sikringer?


Proxor

Recommended Posts

Skal gjøre eit forsøk i og fjerne gammelt bryterpanel og erstatte med dette nye som skal passe rett inn der det gamle er.

men er ingen eletrikker, + og - fra batteriet skal det kobles til dette panelet? fks dem 2 ledningene som stikker ut nederst på bilde??

 

og skal dem broene som går mellom pluggene bare være som det er? det kom sån utav pakken, men da lurer eg på, det eneste som er ledigt og koble noe til

er jo bare den rada hvor dem svarte ledningstumpene stikker opp fra, men da får eg jo ikke kobla til både + og - fra fks lanterne? eg skal vel ikke koble både + og - innpå samme ledningstump?

 

bilde0133.jpg

 

bilde0134.jpg

Link to post
Share on other sites

Bare husk å bruk litt feiter ledninger til Kjøleskap og andre krafkrevende utstyr.,enn det som var på bildet...

og den røde tilførselen og de røde og svarte bruforbindelsene ser litt tynne ut hvis kjøleskap og andre med mye strøm skal forsynes via dette bryterpanelet. Hjelper ikke med tjukk rød ut hvis inn-kabelen er en sytråd. Da blir det inn-kabelen som brenner av og ikke sikringen.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...