Xlnt Startet 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2012 Hei Jeg holder på å lage meg en ny septiktank i syrefast stål. Lurer på dette med syrevasking, har det noe for seg eller er det kun for utseende sin skyld? Hvis det har noe for seg, hvordan få syrevasket tanken innvendig? Det er jo innvending tanken blir utsatt for de værste angrepene av alskens dritt og lort. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Hulda Svart 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2012 Det er en nødvendighet å rense (pickle) sveisene for oksid for å hindre rust i HAZ. Spesielt innvendig i en septiktank. Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2012 (redigert) Hei Jeg holder på å lage meg en ny septiktank i syrefast stål. Lurer på dette med syrevasking, har det noe for seg eller er det kun for utseende sin skyld? Hvis det har noe for seg, hvordan få syrevasket tanken innvendig? Det er jo innvending tanken blir utsatt for de værste angrepene av alskens dritt og lort. -Xlnt Hvis du sveiser med TIG så fyller du tanken med argon .da slipper du syrevask innvendig Redigert 8.Mars.2012 av kupling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 8.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2012 (redigert) Hei Jeg holder på å lage meg en ny septiktank i syrefast stål. Lurer på dette med syrevasking, har det noe for seg eller er det kun for utseende sin skyld? Hvis det har noe for seg, hvordan få syrevasket tanken innvendig? Det er jo innvending tanken blir utsatt for de værste angrepene av alskens dritt og lort. -Xlnt Hvis du sveiser med TIG så fyller du tanken med argon .da slipper du syrevask innvendig Redigert 8.Mars.2012 av kupling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.