Jump to content

Kor handle seilnummer?


JGH

Recommended Posts

Skal til å merke seila mine med nummer for regattadeltakelse, og lurer på i den forbindelse om det finnes plasser der eg kan handle seilnummer. Den lokale seilpusheren skal ha den nette sum av 1500kr pr seil eller 80kr pr siffer/bokstav. Det må da finnes rimligere måter å gjer dette på, er snakk om storseil(som skal byttes ut ilø av ett år), genoa og spinnaker, så totalt 5 sett, NOR 12345. Kjøper eg merker blir det 3200kr. Har andre ting eg heller vil bruke penger til. Kan klippe til sjøl og om eg finner ein plass der dei selger sjølheftende seilduk.

 

På storseilet kan eg om mulig bare male nummer på, om det finnes maling som hefter da.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Link to post
Share on other sites

Prøv side 93 i linken i stedet. Men ja 45 cm side loa på båten din er over 11m. Litt synd for de på 45 cm er det mange som ikke fører (er ikke sikker på om de som Iversen selger er så store heller) På den annen side tror jeg ikke noen kommer til å protestere på deg grunnet tallstørrelsen.

Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte et selvklebende svart ark ca 140x100 cm hos Fana Seilmakerverksted på Dolviken og skjærte tall ut selv. Funket veldig bra.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...