Jump to content

Treslaget Jarrah (Eucalyptus marginata) i båt?


Sinten

Recommended Posts

Ser det er ein kar på finn.no som sel store mengdar med brukt 65x165x1850 jarrah-plank for tida. Eg har aldri høyrt om dette treslaget før, men etter kva eg finn ut på nettet, så skal dette vere veldig hardt og råtebestandig, og har tradisjonelt sett vorte nytta til båtbygging i Australia. Nokon som har høyrt om eller har erfaring med dette treslaget? Kan dette brukast som "mahogny-substitutt" kanskje?

 

Viss dette treslaget er så fantastisk som det høyres ut til, så vurderar eg å sikre meg nokre plankar til å lage dørk av. Viss selgjaren er interessert i å berre selgje eit par stykker då :saint:

 

Her er annonsa forresten:

Link

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Har fått oppgitt ein pris på 87,5 pr. løpemeter viss eg kjøpte mykje, så noko meir for meteren vert det nok viss eg får til å berre kjøpe 10-20 plankar...

 

Viss eg skal lage dekk av dette så satsar eg på å slisser planken på tvers og høvle/avrette begge sidene. Vert jo litt arbeid sjølvsagt, men då får eg 10-11 (alt etter kor mykje svinn det vert på saging og høvling) stavar på rundt 9mm tjukkelse som eg kan lage dekk av i frå kvar plank. Viss eg tenker riktig, så vert reell meterpris per dekkstav då 87,5/10=8,75. No har ikkje eg på sjekka pris på kebony, men tviler på at eg får det ferdigskåre til den prisen. Til samanlikning ligg vel ferdigskårne teakstavar på rundt 30 kr/lm

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...